Affet Gönlüm

                    

Mutluluktan ağlamak istiyorum sadece

Ağlamak öylesine can yakacıdı ki...

Ölüm acısı gibi ağlayışlarım gün geçtikçe daha çok ağlıyodumm hayalimdeki mutluluğu yaşamaktı sadece kelimelere dökmek dahi nasıl manasız geliyo sadece kendim sadece kendime anlatmak yazı dahi dökmek istemiyorum içimdekileri paylaşmak dahi beni yoruyo paylaşma sevmiyorum uzaklaşıyorum kendimden anlatınca

Öyle büyütmeye gerek varmı kendi kendime soruyorum aciz misin sen kendine gel ne olmuş. Yani gitmiş..,, saf acılarım kahroluşlarım. Bitişlerim tükenişlerim öylesine derindi ki, anlatılamaz ne yaptım ben ne yaptım ki insanlık etmekten başka uzak durun ne olur uzak durun Benden sevmiyorum kötü İnsanları sevmiyorum kötü samimiyeti sevmiyorum ANLAYIN..acımın üstüne sizle uğraşamam

Sahteliğin sevgisizliğin nasıl da acizdi göremedim üzgünüm kalbim nasıl zavallısın naısl duygusuzsun bir bilsen acizlikten kibirlilikten ölebilirsin o suratsızlıgın beni tanıdığında nasıl değişmiştin hatırla eski sevgili adam oldun hadi iyisin sayemde biraz güler yüzlü oldun iyisin sayemde bi halta benzedin..

NEFRET

Nefreti seninle tanıdım gözyaşlarım nefreti dahi etmiyo du aslında

Nefret dahi etmiyorum aslında bakma sadece ağızdan çıkan kahroluşlarım bitişim tükenişliğimden ağzımda çıkıyo kalpten değil İnan kalpten olamaz nefret edemem düşmanı ma dahi kıyamam anla sevgili kırgınlıklarım hayal kırıklarım var sitemlerim var söylesene kalbim böylesine acı olur mu

Aşık olamam ben sevgisizliği içine atmış biri aşkı dahi bilemez küçük bi mutluluktan başka bişey bilmez..,

Aşık olamam ben aşık olamam ben biliyorum içimdeki çocuğu büyütemedim bilmıyorum sadece masum bi sevgile sevdim seni aşk değil sadece tamamlanmaktı anlaşılmaktı sevgi sevıyorum sandım halbuki kendimi de kandırmışım affet sevgili yalnızlığım kalışlarımdan sitem ederken çıka gelmiştin belkide..? Affet ağlayışlarım affet gönlüm seni çok yordum neden bu acı peki neden bu gözyaşlarım gittiii gidenin arkasından neden bu gözyaşı o zaman dıye soruyorum sana söylüyorum... sadece birini sevmek istemiştim Eeen yorgun anım..

Yalnızlık korkum vardı belkide.. ölüm den korktuğum gibi..çok içten düşündüğümden belkide ağlıyorum yaşanmamışlara ağlıyorum aslında anılara ağlıyorum o geçirdiğimiz tatlı güzel geziler benimseyemişlerimi seninle bulmuştum yenmiştim bu huyumu seninle benimsemiştim sadece seni İnan benimsemek aşktan daha önemli aşkı hiç aramadım korkumdan..hayatta en büyük korkum ölüm ve sevdiklerimi kaybetmek ve hayatıma yanlış ınsanlar almak korkularım yüzleşcem düşünemedim

Benim gibi değildin Aslında...

Paraya düşkünlüğünü anlayamadım yapma ne olur yapma sevgili bunu bize yapmalıydın en çok ta bana para önem vermedim hiç şu zamana kadar ama tam tersiydik hiç başlamasaydın be hiç başlamasaydın yanımda sadece kalıp zor günlerimi Atlatana kadar kalsaydın bari insanlardan gittikçe uzaklaşıyorum bırak kendim den bile ama bunu kimselere belli etmıyorum

Yine de sabrettim , Sabrı Allah verıyodu

Tükenmişlik sendromu bu kadar acımı sesimden düşüncelerimden konuşmalarım dan uzaklaşıyorum şimdi bu hallarime kahroluyorum bitsin istiyodum bunu da atlattık çok uzun sürmedi Allah’tan

(Hayal kırıklığı dünyanın en kötü ölüm acısı )

Ölsem daha iyi di..

Bi caddeden geçerken arabanın önüne atsam kendimi acılarım dinermi dıye düşünürdüm canım derdine düşersem belki biraz hafifler acım..

2 SENE SONRA..

Geçmeyen acılar geçıyo kırgınlıkların biraz da olsa kalıyo tabiki buna bile razıydım..sabrın duaların yalvarışların ettim duaların kabulünü yaşadım nasıl mutluyum acılarım hafifliyo diye Allahım geçti acılarım nasıl ama yine yalnızım hep olduğu gibi mutlu olurmuyum Allahım mutluluktan Ağlamak istıyorum son duam bu ben gibi olsun kendim gibi biri olsun bitti acı hoşçakal acılar...

Sahte mutsuzluklara yenilme.

Hazal Ceylan

Yorumlar
  • Henüz yorum yazılmamış