Annem'li hatıralar,,,,,,,

Yanlızca iki hece,''anne'', kelimenin anlamı manen olgu hem değer,kurtlar kuşlar buna dahil canlı olmak yeterli,,,,
Gelelim sana ,beni büyüten kadın,canım ruhum anneciğim,aklım erdi ereli şu ''ciğim'' ekini pek kullandım sayılmaz,yadırğanmak istemem tabiyatım gereği ''kadın'' bile demişimdir.
Sevmiyor muyum,,? elbette seviyorum,denge terazi olsa başı çeken ben olurdum,sen kıymetli bir insansın çok kıymetli bir insansın,lafım sözüm boş luğat,canımsın güzel annem....

Buğünlerde aşktan yana çalkantı yaşıyorum,yıllar geçti ya neyse,boyu boyumda yaşı yaşımda,lakin noksan..!
Telaşa mahal verme''akıldan noksan değil ,hal ve tavırdan noksan''anlamak istemiyor,yinede favorim,aşkım yani herşeyim,oğluşunun bu kalbi ikiye bölündü anne,bir yanda sen bir yanda o kadın
Çocukluğum;
İlk okulmuydu ne..! balık tutar gelirdik ,memleketim ırmağından,sen bizle bir o sevinci,belki bizden çok yaşardın, öyle ya olayın kahramanı,yada kahramanları,erkek evlatlarındı,onlar amir memur oldu, ben olamadım anne,hayat böyle dedim durdum.......

O günlerin dahası var,bilirsin hep yemek seçtik,galiba rahatlıktan,kıyma soğan salça, kavrulunca ne lezzetti ,balık ekmek gibi yerdik,özlüyorum be anne,hayat o zaman hayatmış,yaşamdan alınan tat,büyümek suçmuş anne..
Babam en az senin kadar,bir o kadar anlayışlı o kıymetli memurdu,giyim kuşam desen öyle,hep bir fazlamız vardı,eşe dosta yardımın aramızda sır kalsın,var olan gücümün temeli sizsiniz anne....

Hatıranın ağırını son cümleye sakladım,hasta olduğumuz günler,bir gün hiç unutamam,ateşim düşmüyordu kucağında yatıyordum ,yüzümde ki ıslaklık, senin göz yaşlarındı ,ne çokta ağlamıştın,''yat oğlum yat'' diyordun ,daha nice benzerleri,seni seviyorum anne...
Güncel sosyal hayatın imrenmeğe değerdi, matinalar, okul çıkışı yanına gelmelerimiz,sanatçılar,istanbullu starlar.
Resimler şimdi anı,dedimya hayat o günlerde hayatmış,büyümek suçmuş anne,aşık olmaksa ölüm.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Saygım ve hürmetimle ,canım annem ,can annem.

13 Aralık 2010 2-3 dakika 26 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar