Bir Aşk Hikayesi

çocukluk aşkları geçici derler aslında değildir daha 7 yaşında bi kız birini sevmişti hisleri karşılıklıdır çocukta kızı seviyordur aralarında 3 yaş fark vardı çocuk 10 yaşındaydı ikiside daha çocuktu aynı mahalledeydiler ve birbirlerini çok seviyorlardı. göz göze geldikleri zaman ikisininde gözlerinin içi parlıyordu aşk denilen acıyı çok küçük yaşta yaşamışlardı ikisininde hayalleri vardı çocukluk hayalleri...
aradan yıllar geçti o 7 yaşındaki küçük kız artık 17 yaşındaydı ve hala aynı kişiyi deli gibi seviyordu genç adam da kızı aynı şekilde seviyordu okullarını okuyup güzel bi geleceğe hazırlanıyolardı genç adam liseyi bitirmişti ve askerlik zamanı gelmişti genç kızla sık sık buluşup hasret gideriyolardı askerlik yaklaşıyordu yine buluştular genç çocuk ben askerdeyken ya bana bişey olursa dedi genç kız sus dedi sakın sakın bidaha böyle konuşma sen benim aldığım nefessin ben sensiz yaşayamam dedi birbirlerine sıkıca sarıldılar ve ayrıldılar...genç aşıkların aileleri bu aşka karşıdır... ve aralarını bozmak için herşeyi yaparlar ama ayıramazlar son olarak ihanetten başka bişeyin aşıkları ayıramıycağını düşünüp plan yaparlar delikanlı askere gidiceği için hassaslaşmıştır ve iyice kıskançlık yapmaya başlamıştır genç kız delikanlıya anlayış gösterip alttan alıyordur ama bu durum gittikçe can sıkıcı bi hal almaktadır delikanlının ailesi başka bir kızı gelin olarak istiyor ve delikanlıya baskı yapıyolardı delikanlı ne kadar itiraz etsede aile kıza umut veriyor ve delikanlıya daha çok baskı yapıyolardı. kız bu durumdan rahatsız oluyodu ama delikanlı sorun yapmamasını söylüyodu bir gün delikanlının ailesi kzı eve çağırıp delikanlıyla görüştürür kız bunu duyar ve tartışırlar bunu fırsat bilen aile delikanlıyı kızla yakınlaştırmak için uğraşır genç kızı delikanlıya karşı soğutmaya çalışırlar genç aşıklar sürekli tartışırlar ve artık ayrılma kararı alırlar ikiside bu karardan pişmandır kız delikanlıyla konuşmak için delikanlıyı arar ama telefonu bi kız açar genç kız duyduklarına inanamaz ve delikanlıyla konuşmaya gider aslında delikanlı telefonu evde unutmuştur ve annesi telefonu istediği kıza açtırmıştır delikanlı telefonu evde unuttuğunu farkedip eve dönmüştür kız eve gittiğinde delikanlıyla kızı evde görünce yanlış anlamış ve delikanlıya gözükmeden dönmüştür...
kız delikanlının artık onu unuttuğunu düşünüp kahrolmuştur her geçen gün eriyordur delikanlı ise aşkıyla annesi arasında kalmıştır günden güne eriyodur ama ne zaman sevdiği kıza gidecek olsa annesinin sütümü helal etmem dediğini duyar gibi oluyordur kız o beni unutabildiyse bende onu unuturum die düşünmüş dışarda onu unutmuş gibi davranmaya karar vermiştir arkadaşlarıyla gülüp eğleniyor gibi gözüküyodur ama aslında canı yanıyodur delikanlı benim sevdiğim kız bu olamaz beni bu kadar çabuk unutmuş olamaz desede unuttuğuna inanmıştır artık ikisininde canı yanıyodur ve bu acı onlara aşktan nefret ettirmiştir ikiside artık aşka inanmamaktadır ve canlarının acısını başkalarından çıkarıyodur genç delikanlı artık hergün başka bi kızladır ve bu kızın çok canını yakmaktadır gün gelir delikanlı artık askere gidicektir
genç kız otogara gidip delikanlıyı uzaktan seyreder aradan bi süre geçer kız artık orda durmak istemez kızlarının durumunu gören aile ordan taşınma kararı alır ve taşınırlar delikanlı askerdeyken ailesinin istediği kıza onu sevmediğini ve sevmiyceğini söyler kız artık dayanamaz ve o gün telefonunu açıp sewgilisine beraber olduklarını söylediğini söyler bunu duyan delikanlı kıza ulaşmaya çalışır ama ulaşamaz delikanlının ailesi tekrar beraber olmalarından korkar ve ordan taşınırlar delikanlı geldiğinde eski mahalleye gider ama kıza bir türlü ulaşamaz kız artık erkeklere olan güvencini kaybetmiştir aradan4 yıl geçer kız artık başkasıyla beraberdir ama hala eski günleri unutmamıştır delikanlının ailesi tekrar taşınır inanılmaz bi tesadüf olmuştur delikanlı genç kızın evin karşısına taşınmışlardır karşılaşırlar delikanlı kızla konuşmak ister konuşurlar kızı ikna etmeye çalışır ama artık hiçbişey eskisi gibi değildir delikanlı her gece camına gelir ama kız artık başkasıyla beraberdir ve onu yolda bırakmak istemiyodur delikanlı son kez kızla konuşmak ister kız kabul eder delikanlı sadece beni dinle der ve anlatır olanları kız geçmişte yaşananlar ın artık önemi kalmadı yepyeni bi hayat yaşıyoruz artık ve ailen hala beni istemiyo der delikanlı kızı istiyodur ama bi hata yapmıştır sewmediği bi kızla beraber olmuştur ve kızı kaçırmak zorunda kalmıştır ikisininde kabuk bağlayan yaraları tekrar kanamıştır ikiside ağlıyodur delikanlı kıza yeniden başlayalım die yalvarıyor ama kız kabul etmiyodur delikanlı gece cama gelmiş son kez yalvarmıştır kız kabul etmezse sevmediği bir kızla evlenmek zorunda kalıcaktır ama kız kabul etmemiştir delikanlı gidip kızı kaçırmıştır artık evli sayılırdı o gece kız sewgilisinden ayrılmış sabaha kadar delikanlıyı beklemişti 2 gün sonra düğün dayetiyelerini almış iyice yıkılmıştı artık gözünün önünde başka bi kızla beraber olucaktı buna dayanamazdı düğün günü delikanlı genç kızı aramış son kez konuşmuşlardır delikanı kıza yalvarmış ama kız yine kabul etmemiştir çünkü diğer kızı yarıyolda bırakmasını istemiyodur genç kız bu acıya dayanamayıp düğün günü kendini asmıştır bunu duyan delikanlı dayanamamış kafasına sıkmıştır ve bir aşık daha aşklarını sonsuzlaştırmıştır...

01 Aralık 2010 5-6 dakika 2 öyküsü var.
Yorumlar