Filistinden Bir Hayat

ben filistinli bir çocuğum kardeşimin elinden tuttum koşup oynuyorduk annemle babam bizi izleyip gülüyorlardı birden şiddetli bir ses duyuldu yine bomba patladı herşey yeniden başlıyor israilli askerler yine bize saldırıyor onlar neden hep bize saldırıyolar biz onlara ne yaptık neden bizi sevmiyolar
kargaşa çıktı yine ortalık karıştı kargaşa çıktı babam gözlerimizin önünde vuruldu yere düştü yerde ölece yatıyo annem kardeşimi kucağına aldı bi elinede beni aldı bi o tarafa bi bu tarafa koşuşturup duruyoruz babamın yanına gittik babam yerde bize bişeyler söylemeye çalışıyo ama o kadar kalabalık o kadar çok ses var kii ne dediğini bile anlayamıyoruz sonra gözleri kapandı babam ölmüştü anladım kardeşimde bende çok korkmuştuk kardeşim babam bizimle oyun oynuyor kalkıcak sanıyordu anne babam neden burda yatıyor evimize gidelim orda yatsın hadi babacım kalk diyordu annem feryat ediyordu sonra bi bomba daha patladı yine karıştı ortalık annem bizi aldı kaçmaya başladıık herkes kaçışıyordu oartalık cehenneme dönmüştü üzerimize ateş yağıyordu kaçıyorduk sonra annem düştü kardeşim vuruldu kafasından kanlar akıyordu çok korkuyorduk ne yapıcaktık kadın erkek yaşlı genç çoluk çocuk herkes sokaklarda kaçışıyorlardı sonra ortalık duruldu annem kardeşimi kucağına almış feryat figan ağlıyordu kardeşimde ölmüştü onun ne günahı vardı biz bidaha oynıyamıycakmıydık sonra kardeşimi gömdük anneminde benimde yaralarımız vardı ağlıyorduk ama yaralarımıza değil babam ve kardeşime onlar gitmişlerdi ya annemde giderse ben ne yapıcaktım...
dua ediyorum bu savaş bitsin artık barış gelsin kimse üzülmesin kimse ölmesin 1 saat önce evimizde ailece oturup gülüp eğlenirken şimdi hayat cehenneme dönmüştü bundan sonra kimse ağlamasın kimsenin canı yanmasın allahım...

10 Kasım 2010 1-2 dakika 2 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar