Hangi Yıldızın Kuyruğunu Tutsam

Ne de güzel çıkıyor şu sigaranın dumanı .. öyle özgür ki gıpta ile bakmamak elde değil..
Gecenin bu saatinde bi başka oluyor hem .. bide önümü görebilsem şu sokakta..
.....
Ben nerden girdim ki bu sokağa, ışıklarda sönmüş zaten ..su evlere bak,
bu saatte de uyunur mu canım. sahiden çıldırmış olmalı bu insanlar..
Kaç saat var acaba şu lanet otobüsün gelmesine...
...
Heh, işte geliyor bi tane... dursana be aptal , koşturuyorsun beni deli gibi..

....

Burdan sonrasını yürü şimdi... ooff off... ama iyi mi oldu bu biraz sanki, düşünmek için zaman kazanmış oldum ...onun bu kadar yalanından sonra doğrumu yapıyorum acaba..

Amaaan yanlışsa da kime ne?
Kime ne seviyorsam hala... katlanırım napalım ...ahh bu aşk neler yaptırmıyor ki insana..
....

Hangi yıldızın kuyruğunu tutup gitsem, yine onun yanına düşüyorum ben , belli ki kader çift ütü yapmış bize , yan yana durmuşuz hep bir gömleğin kollarında...
Ooofff , ne diyorum ben ..yine sapıttı o içimdeki serseri..
...

Eve de geldim sayılır..
Tamam, burdan uzaklaşıp yeni bi yerde yeni bi aşk , yine ikimiz, çok güzel olur.. ama ya orda da yalan konuşursa... yok yok. olmayacak bu böyle..
En iyisi ona güzel bi laf söylemeli.. kavga etmeden yüzüne vurmalı yalan konuşmaması gerektiğini... biletlerde cebimde... girdiğim gibi söylemeliyim bunu ona ...

Bu kapı, ev ve işte o!

-hoş geldin tatlım ..

?hazırlan sevgilim, iki bilet aldım sevgilim aşk'a gidiyoruz ,
yalanlarını almayı unutma. ?


.......

21.10.2010

22 Ekim 2010 1-2 dakika 12 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • 13 yıl önce

    güzel insan yine duru ve içtendi.... ...yine yaz sen...dua ile.....