İhanetim var sayılmaz..!

Ey sevgili ,,,, rutin işlerin karmaşasıyla geçen her güne, güneşin batma vaktiyle bir artık bitti diyordum, soyut'ta istiyordum günün kalan saatlerini,somut'ta degil, çünki aşkıma olan reddinde duygundaki nefretinde bir türlü yenemediğim nasıl davranmam gerektiğini bilemediğim var olan gerçek bir somut olgu idi,,fakat yinede ben aşktan yana son bir umut deyipte,tebessüm etmek istiyordum,,bu sevdanın kalbimden taşan damlalarını seyre dalarken bir ahi edasıyla ,,işte o an' ki ruha kazancımı keyfe dalarken hissetmek istiyordum..
,,,,,,,,,,, Arşın arşın mesafede dur desen dahi,bu son kavgamızın evvelinde durum böyle degildi,, başını göğsüme koydugunda ,,hayel kurmamı,bıkıp usanmadan seni öpüp okşamamı ,,hatta iltifat dedigin sözlerimi derleyipte kitapların içine koymamı isterdin ,,kalbinde'ki tüm duygulara işte bu son kavgamızın evvelinde aşk'a dair his derdin.
,,,,,,,,,,,Bilseydim'ki o bedbaht günün sabahında ,tartışıpta kavga edecegimizi,,tan yerine gidipte o 'gün için güneşe dogma derdim,gücünü kuvvetini kendinde tut,karanlık geceyi kovma derdim ,o' da olmadı ''tanrım derdim '' tanrım'' sevgiliyi yaşanmışın dışında beni ise yanlızlıgın zor karmaşasında bırakıp'ta yorma derdim.
Ey sevgili,,,,,,,Kalbinde'ki yerim bu kadar küçük ve darmıydı'ki aşkın özünü barındıran tüm sözlerimi reddine maruz bıraktın,,böyle bir kural kaide ,,kemale ermiş aşklarda varmıydı'ki ,,gök doğanın en zorunda buldugum o nadide çiçekleri bile nefretine maruz bıraktın

Ey sevgili,,,, bu arbede içinde eger'ki bir günah işlersem,, her şeye ragmen beni bagışlaman gerekiyo ,,bana af'fın gerekiyo af'fın ,,,senden daha sert esen bir rüzğarın yeliyle,,hani olurya bir gün ,,işte o rüzğarın yeliyle ,,yabancı bir aşkta'ki nihayetin çıkmazına savrulursam eger'ki ,,GÜNAHIMI BAGIŞLAMAN GEREKİYO,,çünki o 'an benim bu aşka ihanetim elbetteki var sayılmaz ,,narin zarif bir kadının yumuşacık beline ,,sarılırsam egerki ,,özürümü nefretinle bir yaşanmışın dışında ,,beni ise hayatın en zor kara kışında ,,yani yanlızlıgın karmaşasında bıraktıgın sürece BENİM BU AŞKA İHANETİM ELBETTEKİ VAR SAYILMAZ..........ey sevgili ( canım aşkım nur bakışlım)

11 Aralık 2009 2-3 dakika 26 öyküsü var.
Yorumlar