Sabahı Ben Getirdim

Bugün seni unutmak isteyişimin 1465'inci günü,
_________________________ sanırım hala seni unutmadım...

Ben kimsesizlerin ,
en çok kimsesi olan kişisiyim.. çünkü bi sürü ben var içimde.

Sen'leri saymıyorum bile.. yani en çok benim kimsem var.
O kimsesiz , yalnız başına ölen insanlar içinde..

Dün gece bir rüya gördüm ..
yoo , öyle çok şaşırtıcı , yorumlanıpta beklenmeye değecek bişey yoktu içinde..

Bi balıkçı kasabasındaydım ben , gece yeni başlıyordu sanırım.. hüzünlüydüm ve kimsesiz.
Oturmuşum sahilin bir ucunda.
Diğer bir ucunda romantik aşıklar var, müzik sesleri var..

Bir yanda yalnızlık , bir yanda aşk var senin anlayacağın..
_____________________ insanlar var bi tarafta
_____________________________Ve bir tarafta cehennem boşlukları ayaklar altında..

Sen geçiyorsun sonra . öyle sıradan bir geçiş , bakkala gider gibi ..
_______tam yanımdan geçerken yüzüme bakıyorsun .
_____________kasap önlerindeki kedilerin fark edilip, onlara sıradan bir bakış fırlatmak kadar basit..

ben anlamsızca gülüyorum ardından , ve delice ağlayışlar sunuyorum denizlere..
____________________kim bilir daha kaç insan göstermişti ona ağlamayı ,
___________________________kaç insan yarım sevdalar dökmüştü içinden ..

aldanmayın sakın , bundandır denizlerin kirliliği , çocuğun attığı şekerden değil.
Bundan kudurur dalgalar, vurur sahillere..


Düşünüyorum ..

Sigarasız olmaz elbette.. çünkü her düşünme, ölüm sağlamalı biraz ..
______________içinde sen barındırıyor diye..
Ve her bir zerrem küfür etmeli kendine .
__________________nasıl olurda ansızın çekip gidişine rağmen seni sever bu kalp, bu beden nasılda peşinden gider. Nasıl yanar bu ruh..

Düşünüyorum evet. Ne zaman geçersin tekrar diye , ya da neden geçtin ki kimselerin olmadığı bi yere..

Bir ses duyuyorum ardından ?seni se. . .'

Uyanıyorum birden..

Saat gece 3 ..

Biz baştan kaybettik sevgilim .. ben hayatımda hiç deniz görmedim ki ... baştan kaybedilmiş bu rüyanın anlamı.. ve sen sözünü bile tamamlayamadın henüz.. neden uyandırdınız beni cehennem bekçileri . azap saatim gelmedi henüz..

Bugün seni unutmak isteyişimin 1466'ıncı günü oldu sevgilim ve ben yine seni unutmadım..

Sigaraya uzandı titreyen ellerim.. nasılda sensizleşmişim anlattı bana. İçime çektim , gördü nasıl yoksun kalmışım sevdalardan. Artık hiç kimseleşmişim kendi kendimle..

Özlemişim seni ..
________Çoook özlemişim..

Düşündüm yeniden bütün bunları..

_____Ağladım ...

__________Çok ağladım.

________________Ve yağmur yağdı geceye ,

_________________________ O kadar çok yağdı ki , bembayaz çıkıverdi sabaha...

10 Aralık 2010 2-3 dakika 12 öyküsü var.
Yorumlar