Kendimi Keşfedebilir miyim

Şu sıralar kendi içimde yolculuk yapmaktayım...
Gün gün tutmuş olduğum günlüğümde;kalbimin,gönlümün ve vicdanımın sesleri ne diyor?diye,toparlayıp yazıya döktüm. Bakın ortaya neler çıktı ben bile şaşırdım...

Neyi öne çıkartıyor?Dünyaya ve sorunlara nasıl daha bilinçli bakmam gerektiğini,işte bu iç yolculuktan geçerek süzüyorum.Hata üzerine hata,içimden gelen sesin öne çıkardığı değerler bunlar.Ayakta kalmam,bir şeyleri korumam gerektiğini,düşünerek geçirdiğim zaman.

Aşk her zaman vardı içimde,olmalıydı da.Sevgi ilişkileri yok ederseniz,onlarsız zaten hayatımız kuru bir daldan farkı olamaz.Sürekli hayal kurardım.Hayal kurmak gerçekten güzel ve gerekli.Gerçekleştirmek,yapabileceklerimin en iyisini,olabilecek en güzelin peşinden gitmeyi ne çok arzu ederdim.Ama olmadı,olamadı da.''Neden?'',''Neden olmasın?'' diye de sormadan duramıyorum işte kendime.Oysa hayat güzel,doya doya yaşanmalıdır.Mutluluklar paylaşılmalıdır.Hayatı sevme hissim coşkuyla olmalıydı.İçimdeki çocuk''hadi bastır,göster ne yapabileceklerini''deyip dururken,elden bir şey gelmediğini düşünün!...

Ne yazık ki fırsatları yakalayamadım,yakalamama ramak kala ki engellendiler.Benim kisi kibir değil,coşku...
Bunları yapabilmek cesaret isterdi.Oysa bu bende doğuştan yoktu sanırım!Şimdi bu yazımla bazı şeylere adım attıysam,başlangıçtaki cesaretim,sonradan inanca dönüştü.Bugün kendimi daha iyi hissedebiliyorsam,arzularımın hizmete dönüştüğünün kanıtı değil midir içimde...Sanki fırsatlar yelpazesi elime sıkıştırılmış,''hadi yukarı bir seviye daha yukarı!'' dercesine, açılmama yardımcı olmaktadır.

Hayattan şunu da öğrendim ;seri olacaksın her işinde,kararlı,kararlılık şart.Tereddütte kaldığını görünce geride kalmaya mahkumsun demek....
Hayat herdaim üstüme üstüme geldi.Oysa ben hayatın üstüne üstüne gitmeliydim.Odaklanıp ne istediğimi,emin adımlarla hayatı dolu dolu yaşayıp,ondan zevk almayı da bilmeliydim...
Potansiyelim her zaman vardı .Buna şüphem yok.Lakin akıllı,bilinçli ve o dağı ,aşmaya çabalarım eksikti!Yinede şükür ...Geçmişin tecrübeleri benim mutluluk anahtarım oldu...
''En doğru olan ne oldu hayatımda?''diye şimdi sorabilirsiniz ''Emeğim ve yüreğim ile elde ettiklerimden duyduğum haslardır''derdim size.''Göze batmayacak kadar aşağılarda,tatmin olacak kadar da yukarılar da''olmak dileğim....

Sizlere sesleniyorum değerli dostlarım ! ''Denenmiş yaşamlara teğet geçmeyin ve onlardan alabileceğiniz her şeyi alın...''

26 Şubat 2012 2-3 dakika 8 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • 12 yıl önce

    tebrikler özet olarak direnmek yaşamaktır ..çok harika duygular güzel anlatım***slm svglr😭😊😊😊