Ölümle Yaşam Arası Beş Adım

Ölümle Yaşam Arası Beş Adım

/Biraz nefes almak istemiştim. Bilemediğim, sayamadığım kadar uzun bir zamandır yürüyordum sanki...


//Dinlenmek dünyanın en büyük suçu olamazdı. Sanki doğumum bir yere yetişme telaşının bir yansıması olsun diye gerçekleşmiş gibi...

Nereye koşuyordum ben böyle...karar verdim koşmama gerek yoktu. Bu yüzden durup bir çift söz söylemek istedim.


///Zaman zaman hatta belki de çoğu zaman yenildim kendime. Sonucunda büyük yıkımlar getirmese de, günahı sadece bana yazılsa da , büyütüp kocaman bir dünya meselesi yaptım en küçücük hatayı bile. Sayılar geçti gönlümden, gözümden, takvimler düştü, yapraklar öldü sanırım milyon tane...

Saydım saydım ama yetişemedim...

Bazen üzdü ,bazen şaşırttı,bazen de mutlu etti sayılar not aldım hepsini, paylaşmalıydı hepsi.

Her şey vardı içinde sayıların, sanki tüm evren sayılarda gizliydi.


////Doğa bana can oldu, yoldaş oldu bana, nefes oldu. Başımın üzerinde gri elbiselerini giydi bulutlar, rüzgar havalandırdı ağaçların eteklerini, minik bir kedicik ayaklarıma dolandı.Bir kuş geldi kondu parmağıma, sanırım beni ağaç sandı...

Mutlu oldum...

Neden mi...

Bir yere ait gibiydim...

Evrenin bir parçası olmuştum da ondan...



///// Ah tanrım!!!

En zorlandığım yer işte senin karşın...

Aslında süslü ve oldukça resmi cümleler kurmayınca yanlış anlayıp yuhlayacaklar belki de beni ama sensin benim canım, benim canımı bilen sensin...

Yalan mı söylemeliyim karşında...

Numara mı yapmalıyım...

Yoksa tamamen teslim olup neysem o gibi mi durmalıyım karşında...

Benim her sözüm ve özüm sanadır bilesin...


Tanrım,

kendimi bildiğimi düşündüğüm zamanlardan geliyorum sana

kendime olan inancıma saygıyla eğildiğim zamanlardan

bir körün birçok kuyuya atıp çıkardığı tek taştı sarsan tüm evreni

yıkılıyorum bak şimdi asla yıkılmaz sandığın o başı dumanları dağlar gibi

bir hevesin peşine takıldım yaralarıma inat

savruluyorum yerlerde kuru bir yaprak misali şimdi

kararırken yer gök kirpiklerimin arasında

anladım ki

tünelin ucundaki o meşhur ışık da insan kalabildigin kadar parlayacaktı tabii ki


04 Kasım 2020 2-3 dakika 96 denemesi var.
Beğenenler (5)
Yorumlar