Bir Gün Daha Gitti Ömürden

Bak, bir gün daha gitti ömürden...
Mecburen, belki işine belki de okuluna kalkmıştın sabah.
Evet sabahı bir hatırla! O kalktığın ilk anı. O anda ki mecburiyetini.
Ve şimdi az biraz şuan ki anınla kıyasla!
''Aradan geçen zamanda ne yaptım, ne ettim? 1 günümü nasıl erittim ben?'' Diyerek.
Bir çoğunu hatırlamayacaksın belki, yeni bir sabaha doğru uyanmak için gözlerini kapatırken!
Uyuman bile bir mecburiyet çünkü! Ama biraz dur ve düşün! ''Yarınım da aynı mı olacak?'' Diye. Her ne yaparsan yap, 13-15 saatten ne kalıyor ki geriye hatıranda? İşte bu kayıplarını düşünmek dahi, namaz kılmaya yetmez mi? Düşünsene bir! Sana şu günleri veren Rabbine, secde etmek neden zor geliyor? Evet, hiç bir cevabı ve bahanesi yok! Ve maalesef ona döndüğünde ve bu soru mutlak olarak şahsına yöneltildiğinde, böyle çaresiz kalacaksın! Ama hala yaşıyor ve yeni sabaha uyanabilecek isen bu hala bir ümidin olduğunu gösterir.
O yüzden buyurur ki Mevla;
''Ey aşırı derecede günah işleyerek kendilerine yazık eden kullarım! Allah'ın rahmetinden ümit kesmeyin. Çünkü Allah bütün günahları bağışlar. O çok bağışlayıcı, çok merhamet edicidir.' [Zumer Suresi-53] ...

27.02.2013 00.51/...Atsu'dan sevgilerle!

28 Şubat 2013 1-2 dakika 7 denemesi var.
Yorumlar